Obchodní podmínky
- Tato Pravidla jsou Vám poskytnutá před uzavřením kupní smlouvy, a to takovým způsobem, který zaručuje neomezený přístup k textu Pravidel. Prosíme o přečtení Pravidel před otevřením účtu v e-shopu nebo před zakoupením zboží bez registrace. Internetový obchod, působící pod doménou www.skirace24.cz, je provozován společností Kraków Sport Marcin Pacek, Walerego Sławka 25/LU3, 30-633 Kraków, Poľsko. NIP:6811641351 REGON:120278917 Zákazník může rychle a efektivně kontaktovat Prodejce prostřednictvím elektronické pošty (adresa: info@skirace24.com) nebo telefonicky (telefonní číslo: +48730043186) od pondělí do pátku mezi 11:00 až 18:00.
- 1. Obchodní podmínky upravují pravidla pro zadávání objednávek a prodej zboží v internetovém obchodě skirace24.cz.
- 1. Obchod skirace24.cz vynaložil veškeré úsilí, aby zajistil, že publikované údaje jsou bez chyb nebo nepřesných informací.
- 2. V případě, že se neshoduje popis s fotografií nebo pokud se jedná o závadné zboží, je zákazník povinen o této skutečnosti neprodleně informovat provozovatele obchodu skirace24.cz.
- 3. Všechny ceny, uvedené v nabídce, jsou včetně DPH.
- 4. Cena uváděna u každého zboží je platná v době uskutečnění objednávky. Obchod si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v nabídce a přidávání nového zboží do nabídky internetového obchodu.
- 5. Obchod si vyhrazuje právo na ohlašování, odvolávání nebo provádění změn akčních nabídek na internetových stránkách obchodu. Odvolání nebo provádění změn akčních nabídek vyžaduje však souhlas zákazníků, kterých práv a povinností se týká tato změna nebo odvolání.
- 6. Veškeré textové informace a fotografie jednotlivého zboží, které jsou k dispozici na internetových stránkách skirace24.cz, jsou chráněné autorskými právy. Je zakázáno je kopírovat a šířit, používat pro komerční účely a pro prezentaci na jiných webových stránkách, bez našeho svolení.
- 7. Všechny obchodní známky a názvy jsou použity pouze pro prezentační účely a jsou majetkem výrobců.
- 1. Zákazník se muže zaregistrovat na stránkách e-shopu, avšak nabízíme rovněž možnost nakupování bez registrace. Registrace je bezplatná a provádí se vyplněním registračního formuláře na internetových stránkách obchodu.
- 2. Registrace vyžaduje od zákazníka přečtení a akceptování Pravidel e-shopu. Registrace znamená uzavření smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou.
- 3. Při registraci a objednávání bez registrace zákazník je povinen uvést pravdivé údaje. Obchod může provést verifikaci údajů poskytnutých zákazníkem. V případě, že poskytnuté údaje vyvolávají pochybnosti o jejich pravdivosti (neexistující město nebo ulice, uvedení fiktivní postavy jako příjemce) E-shop může požádat zákazníka o opravu údajů prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.
- 4. Osobní údaje zákazníků jsou sbírány výhradně pro potřeby obchodu a zpracovávány pro hospodářskou činnost společnosti, provádění propagačních a reklamních akcí a v souladu s požadavky na ochranu údajů podle zákona ze dne 29. Srpna 1997 (Sbírka zákonu Polské republiky 1997 č. 133 par. 833) na ochranu osobních údajů. Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty kurýrním službám: PPL, UPS, DHL, DPD, GLS, InPost, Olza Logistic, České poště a Polské poště za účelem doručení objednaného zboží.
- 5. Po zakončení registrace Zákazník získává přístup k individuálnímu zákaznickému účtu, který umožňuje nakupování v e-shopu po přihlášení.
- 1. Objednávky jsou přijímány pouze elektronicky na internetové stránce www.sskirace24.cz - 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
- 2. Objednávky jsou vyřizovány v pracovní dny od 11:00 do 18:00
- 3. Po zadání objednávky každý zákazník dostane, na zaregistrovanou emailovou adresu, informaci o přijetí objednávky a její číslo.
- 4. Podání objednávky je rovnocenné s uzavřením smlouvy o nákupu a prodeji s e-shopem skirace24.cz.
- 5. Zákazník může provádět v objednávce změny nebo jí celou zrušit až do momentu vystavení daňového dokladu. Pro případ změny nebo zrušení objednávky je potřeba tak učinit na panelu ve svém účtu na skirace24.cz nebo se telefonicky kontaktovat zákaznický servis obchodu.
- 1. E-shop je povinen doručit nepoškozené a bezvadné zboží.
- 2. Objednávka bude vyřízená za předpokladu, že je zboží k dispozici na skladě nebo u dodavatelů obchodu. V případě nedostupnosti některého z objednaného zboží je zákazník informován o stavu objednávky a může se rozhodnout, jak dále postupovat (částečné vyřízení objednávky, prodloužení čekací doby, zrušení celé objednávky).
- 3. Objednávky jsou vyřizovány podle toho, kdy byly provedeny, až do vyčerpání zásob.
- 1. Podle zákona ze dne 30. května roku 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827), zákazník – spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu v průběhu 14 dní ode dne doručení zboží. Pro dodržení stanovené lhůty stačí poslat oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím zmíněných 14 dní.
- 2. Podle zákona ze dne 30. května roku 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827), zákazník – spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou bez udání důvodu v průběhu 14 dní ode dne uzavření této smlouvy. Pro dodržení stanovené lhůty stačí poslat oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím zmíněných 14 dní.
- 3. Zákazník je povinen zvolit takový způsob přepravy, aby odeslané zboží dorazilo v nepoškozeném stavu.
- 4. Zákazník nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží vyplývající z jiného používání produktu, než je nutné k zjištění jeho vlastnosti a funkčnosti.
- 5. Prodejce vrátí Spotřebiteli veškeré provedeny nim platby, a to ne později než do 14 dní ode dne obdržení od Spotřebitele oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Prodejce vrátí peníze stejným způsobem, jakým mu byly doručeny, s výjimkou situaci, v nichž Spotřebitel souhlasí se změnou způsobu vrácení platby a tato změna není spojená s žádnými dodatečnými příplatky.
- 6. Obchod nepřijme zásilky na dobírku nebo zaslané na účet adresáta.
- 1. Zákazník má nárok na podání reklamace ohledně realizace předmětu smlouvy o nákup a prodej nebo realizace předmětu smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou.
- 2. Reklamační dopis by měl obsahovat: jméno a příjmení Spotřebitele, číslo objednávky, popis závady a okolnosti její vzniku a objevení, datum nákupu reklamovaného zboží.
- 3. Reklamační dopis obsahující všechny výše zmíněné informace usnadní zahájení reklamační procedury.
- 4. Reklamační dopisy je možné poslat tradiční poštou (spolu s reklamovaným zbožím) na adresu: skirace24.cz, Walerego Sławka 25/LU3, 30-633 Kraków.
- 5. Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží obchodem a zákazník bude o výsledku reklamace informován.
- 1. Náklady na dopravu hradí zákazník.
- 2. Skirace24.cz vyřizuje objednávky na území České republiky a ostatních zemí Evropské unie.
- 3. Objednávky do jiných zemí než Česká republika jsou zasílány kurýrem GLS. Způsob přepravy určuje skirace24.cz. Zásilky na území České republiky doručuje společnost GLS, Česká pošta.
- 4. Ve výjimečných případech se přepravní náklady mohou změnit. Zákazník o tom bude informován před odesláním zboží a bude mít možnost odstoupení od kupní smlouvy.
- 6. Zásilky jsou doručovány pouze v pracovní dny.
- 6. Pokud při přebírání zásilky jsou na balení viditelné stopy poškození nebo je balení narušeno, existuje riziko, že došlo k manipulaci s obsahem balíčku třetí stranou. V tomto případe by jste měli odmítnout převzít zboží, v přítomnosti kurýra sepsat protokol o nahlášení škody a oznámit tuto skutečnost zákaznickému servisu obchodu.
- 1. Zákazníci, kteří nakupují v obchodě skirace24.cz souhlasí s vystavením dokladu o koupi, který neobsahuje podpis.
- 2. Standardem je vystavení daňového dokladu, který je dokladem o koupi. Na požádání vystavíme také fakturu s DPH. Tento požadavek je třeba uvést při zadávání objednávky.
- 3. Zákazník je povinen při dodání zboží zkontrolovat zda je daňový doklad součástí dodávky.
- 4. Zákazník si může vybrat následující způsoby platby:
- - Kreditní kartou,
- - Bankovním převodem, převodem na účet uvedený na webových stránkách obchodu,
- - PayPal - platba je realizována prostřednictvím služby PayPal,
- - Dobírka.
- 5. Na žiadosť zákazníka a po konzultácii s pracovníkom obchodu, je možné spôsob platby zmeniť.
- 1. Aby využívat služeb poskytovaných na základě těchto Pravidel zákazník měl by mít: internetový prohlížeč: Internet Explorer (verze ne starší než 7.0), Mozilla Firefox (verze ne starší než 3.0), Google Chrome (všechny verze) nebo Opera (verze ne starší než 2), zapnutý Java Script, aktivní e-mailovou adresu.
- 2. Naše stránky využívají soubory cookie. Akceptace těchto souborů zaručuje lepší fungování webových stránek. Veškeré informace o účelu uschovávání souboru cookie a získávání informaci jejich prostřednictvím najdete v naší Politice soukromí. Najdete tam rovněž informace o možnostech určení podmínek fungování souborů cookie v nastaveních Vašeho internetového prohlížeče.
- 3. Akční ceny a slevy není možné v našem internetovém obchodě sčítat.
- 4. V případech, které nejsou popsány v těchto obchodních podmínkách, je nutno se řídit ustanovením občanského zákoníku a zákona ze dne 30. května 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827)
- 5. Evropská komise poskytuje možnost využití platformy pro mimosoudní řešení sporů online (tzv. Platforma ODR) na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informujeme, že nejsme povinni se rozhodčího řízení zúčastnit.